Mietitkö milloin uskaltaa lähteä lenkille synnytyksen jälkeen?

Miten voi palata juoksun pariin turvallisesti?

Tämä kurssi on tehty juuri Sinua varten

Äidin ikioma juoksulupa -verkkokurssilla saat tuhdin tietopaketin siitä, mitä vaatimuksia juoksulla on naisen keholle ja kuinka voit ne huomioida harjoittelussasi. Pääset tekemään tunnin mittaisen lihaskuntotestin, jossa kartoitetaan lantionpohjan kunto, kehonhallinta, alaraajojen lihasvoima sekä kehon iskutuksenkesto. Kun pääset oireetta läpi testin, kehosi on valmis juoksuharjoitteluun. Siihen asti voit harjoitella pilates-, lihaskunto- ja lantionpohjan harjoitusvideoin, jotka kokosin tähän mukaan.

Tämä kurssi on jatkoa Lempeästi liikkeelle synnytyksen jälkeen -verkkokurssille sekä Babypilates Basics ja Advanced -kursseille eli vaatii jo huomattavasti enemmän kehon hallinnalta.

Tämä kurssi sopii sinulle, jos

olet hiljattain synnyttänyt tai juoksemisesta on pitkä tauko

olet epävarma, milloin uskallat lähteä juoksemaan

haluat lähteä liikkeelle turvallisesti

Mitä hyötyä kurssista on sinulle?

Löydät juoksemiseen aivan uusia ulottuvuuksia

Oivallat miten voit vaikuttaa kuormitukseen

Vältyt rasitusvammoilta

Opit tiedostamaan mitkä viestit kehossasi ovat merkkejä siitä, ettei vielä ole aika lisätä liikunnan intensiteettiä

Tiedät tarkalleen, mitä lähdet kehossasi vahvistamaan

Mahtavaa! Haluan mukaan kurssille!

Palautetta:

”Sain taas paljon enemmän kuin osasin odottaa. Olin ajatellut, että voisin jo kohta lähteä lenkille, mutta testiä tehdessä huomasin, että hypyt tuntuvat kipuna niskassa asti. Eli maltan odottaa vielä.”

”Kiitos tosi hyvästä luennosta! Tuli paljonkin uusia juttuja, mitä en ole osannut ottaa huomioon (mm. rakenteiden ”löysyys”, juoksun ”rankkuus”, juoksuasennot, lantionpohjan ja vatsan ”rentous” juostessa). Kerkesin jo kerran ennen luentoa käymään juoksemassa ja tokan kerran sen jälkeen, huomattavasti iisimmin :D”

”Huomasin, että rintakehän asennolla on iso vaikutus juoksemiseen.”

Haluan mukaan kurssille!

Mietitkö vielä kannattaako sinun tulla mukaan?

Videot ovat käytössä niin pitkään kuin niitä tarvitset.

Jopa minulle itselleni liikunnan ammattilaisena, tämä sisältää paljon sellaista tietoa, jota ei ole ollut aiemmin tarjolla.

Ei ole olemassa sellaista aikaa, jonka voisi kalenteriin merkitä ja olettaa, että tässä kohtaa synnytyksen jälkeen keho on taas juoksukunnossa. Juoksu vaatii keholta paljon, mutta kehoa voi vahvistaa ja valmistaa juoksuun, kun ymmärtää mihin keskittyä. Tämä kurssi avaa sinulle mikä sinun kehossasi jo ehkä on valmiina ja mikä vaatii harjoittelua, jotta lenkille paluu sujuisi miellyttävästi ja turvallisesti.

Tulen mukaan kurssille!

Tämä verkkokurssi pohjautuu käymiini koulutuksiin:

Naisjuoksijoiden workshop / SUHKMAMA 2020

Äitiysliikunnan perus- ja jatkokoulutukset/ Äitiysliikuntainstituutti 2019-2020

Erkauman peruskoulutus / Äitiysliikuntainstituutti 2020

Hypopressive level 1 ohjaaja/ Suomen terveysliikuntainstituutti 2017

Pilates Health ohjaaja/ Suomen terveysliikuntainstituutti 2016

Liikunnanohjaaja (AMK)/ Lahden ammattikorkeakoulu 2005

Täältä pääset lunastamaan paikkasi kurssille!

”Hyvinvointia pintaa syvemmältä.”