Mietitkö, kuinka vahvistaa keskivartaloa turvallisesti synnytyksen jälkeen?

Miten jatkaisit harjoittelua Lempeästi liikkeelle -verkkokurssin jälkeen?

Tämä verkkokurssi on sinulle <3

Babypilates verkkokurssi on jatkoa Lempeästi liikkeelle verkkokurssille, jolla käyn läpi kaiken sen mitä kehossa tulee ottaa huomioon synnytyksen jälkeen, lantionpohjan tunnistamisharjoitteet, syvän poikittaisen aktivoinnin ja vahvistamisen, hengityksen merkityksen, kehonhuollon sekä ne merkit, jotka omassa kehossa tulee tunnistaa liikunnan pariin siirryttäessä.

Babypilates -verkkokurssilla jatkat tästä eteenpäin 45 minuutin mittaisilla pilatesharjoitteilla joko itsekseen tai vauvan kanssa. Tämä kurssi on koottu kymmenen vuoden ohjauskokemuksen sekä lukuisten äitiysliikunnan, erkauman ja lantionpohjan koulutusten pohjalta, tuhansien asiakkaiden palautteiden ja toiveiden tuloksena. Tämä kurssi on tehty sydämellä äideille, jotta äitien olisi parempi olla.

Sinua ohjaan minä, Miia Vauhkonen. Kahden koululaisen ylpeä äiti, liikunnnaohjaaja (AMK), pitkät koulutukset käynyt PilatesHealth- ohjaaja ja äitiysliikunnan ammattilainen.

osta kurssi <3

Tämä kurssi sopii sinulle, jos

olet käynyt Lempeästi liikkeelle -verkkokurssin

tai olet käynyt äitiysfysioterapiassa synnytyksen jälkeen

osaat jo aktivoida ja vahvistaa monipuolisesti lantionpohjaa rentoutustakaan unohtamatta

tiedät missä mennään erkauman osalta

tiedät hyvin miten syvä poikittainen vatsalihas sytytetään ja kuinka sitä voi vahvistaa

tunnistat jo ne kehosi viestit, jotka kertovat sinulle milloin et voi haastaa kehoasi lisää

Tämä kurssi ei ehkä sovi sinulle,

jos etsit sykkeenkohtotusta tai hikijumppaa

jos ylläolevat kohdat eivät toteudu

osta kurssi <3

Mitä hyötyä sinulle on kurssista?

jatkat harjoittelua turvallisesti äitiysliikunnan ammattilaisen ohjauksessa

voit harjoitella juuri silloin, kun sinulle ja vauvalle parhaiten sopii

kurssi on käytössäsi rajattoman ajan

saat parin viikon välein vaihtuvat kotitehtävät vahvistamaan keskivartaloasi

imetysjumit ja selkävaivat helpottavat

lantionpohjasi vahvistuu

keskivartalon syvä tuki paranee

saat vauva-arkeen rauhallisia hetkiä hengitykselle ja yhteydelle omaan kehoon

osta kurssi <3

”Hyvinvointia pintaa syvemmältä.”