Kaipaatko lempeää, turvallista ja hyvää tekevää liikettä raskausaikaan?

Vinkkejä lantionpohjan lihasten harjoitteluun?

Ja vahvistusta ryhdille?

Tämä kurssi on sinulle <3

Mamapilates on raskausaikaan sovellettua pilatesharjoittelua, jossa liikkeet on suunniteltu tukemaan ryhtiä ja valmistamaan kehoa synnytykseen.

Verkkokurssi sisältää  kuusi erilaista kehoa huoltavaa ja vahvistavaa pilatestuntia, harjoitteet lantionpohjan tunnistamiseen ja harjoittamiseen sekä synnytykseen hengityksen, äänen ja liikkeen avulla valmistavan tunnin.

Ohjaajanasi toimin minä, Miia Vauhkonen. Olen kahden koululaisen ylpeä äiti, pitkät pilatesohjaajakoulutukset käynyt Pilates Health ohjaaja ja ammatiltani Liikunnanohjaaja (AMK). Olen ohjannut kymmenen vuotta raskaanaolevien ja synnyttäneiden pilateskursseja Helsingissä ja kouluttautunut äitiysliikunnan ammattilaiseksi.

osta kurssi <3

Tämä kurssi sopii sinulle, jos

olet raskaana

kiinnostunut lempeästä ja vahvistavasta harjoittelusta vaihtuvin välinein

haluat vahvistaa syviä keskivartalon lihaksiasi

haluat auttaa kehoasi voimaan hyvin raskausaikana

haluat edistää synnytyksen kulkua hengityksen, äänen, asentojen ja liikkeen avulla

Tämä kurssi ei ehkä ole sinua varten, jos

etsit hikiliikuntaa ja sykkeen nostoa

Mamapilates verkkokurssi

osta kurssi <3

Mitä hyötyä mamapilates verkkokurssista on sinulle?

opit tai kertaat pilateksen keskeiset perusteet

löydät lantionpohjan lihaksesi ja opit vahvistamaan ja rentouttamaan niitä monipuolisesti

lempeä harjoitus on koko raskauden ajan kätesi ulottuvilla siellä missä oletkin

ennaltaehkäiset raskausajan kolotuksia harjoittelulla

helpotat synnytyksestä palautumista

säilytät yhteyden omaan kehoosi isojen muutosten keskellä

ylläpidät keskivartalon toimintakykyä turvallisin harjoittein läpi raskauden

saat paljon vinkkejä raskausajan harjoitteluun

osta kurssi <3

”Hyvinvointia pintaa syvemmältä.”